Program
8.00–9.00 Prvo preddverje |
Prijava udeleženk in udeležencev |
9.00–11.00 | PLENARNA PREDAVANJA ⇅ |
11.00–11.30 Prvo preddverje |
Odmor za kavo. Odhod v vzporedne steze. |
11.30–13.00 Vzporedne steze v več dvoranah |
VODENJE IN PODPORA UČENCEM PRI PRIDOBIVANJU DIGITALNIH KOMPETENC Samostojna predavanja in delavnice v vzporednih stezah⇅ |
11.30–13.00 |
VODENJE IN PODPORA UČENCEM PRI PRIDOBIVANJU DIGITALNIH KOMPETENC Interaktivni plakati ⇅ |
13.00–13.15 Velika sprejemna dvorana |
Aktivni odmor s pogostitvijo |
13.15–14.00 |
Teachmeet – predstavitev inovacij v podporo izobraževanju ⇅ |
Velika sprejemna dvorana
Moderator: |
Opis kaj TeachMeet je … |
14.00–14.15 | Odhod v vzporedne steze |
14.15–15.00 Vzporedne steze v več dvoranah
|
RAZVOJ DIGITALNE DIDAKTIKE Samostojna predavanja ⇅ |
15.00–15.15 | Odhod v Gallusovo dvorano |
15.15–16.30 | PLENARNI PREDAVANJI ⇅ |
UJETI MED TIK-TOKOM IN ŠOLSKIM IGRIŠČEM – POGLEDI OTROK IN MLADOSTNIKOV NA UPORABO DIGITALNIH TEHNOLOGIJ
dr. Boris Jokić
Inštitut za družbene raziskave Zagreb
Povzetek
Povzetek predavanja dr. Borisa Jokića
Ključne besede:
Abstract
Key words:
Pouk z in o umetni inteligenci
School lessons with and about AI
Blaž Zupan
Univerza v Ljubljani, Fakulteta za računalništvo in informatiko
Povzetek
Na predavanju bom na praktičnih primerih pokazal, kako lahko s pristopi umetne inteligence popestrimo izvajanje različnih šolskih predmetov. Pri kratkih, nekajurnih izobraževalnih aktivnostih namreč lahko uporabimo podatke, povezane z učno snovjo, in jih raziskujemo s pristopi strojnega učenja ter na tak, raziskovalen način predstavimo učno snov. V ozadju takih aktivnosti je seveda spoznavanje umetne inteligence in prikaz njene uporabnosti. Umetna inteligenca je ena ključnih tehnologij tega stoletja in bistveno vpliva na razvoj znanosti, industrije in družbe. Tako zaradi njenih koristi, razvojnih možnosti, in napredka družbe kot tudi pasti in nevarnosti je pomembno, da se šolarji in dijaki z njo in predvsem z njeno uporabo čimprej seznanijo. Na Univerzi v Ljubljani razvijamo izobraževalne aktivnosti (http://pumice.si), ki skušajo obiti teoretične podrobnosti sicer mnogokrat zapletenih algoritmov in namesto njih na praktičnih primerih iz sicer obstoječega šolskega kurikuluma predstavijo osnovne koncepte strojnega učenja in podatkovnih ved. Te aktivnosti snujemo v sodelovanju z učitelji in pri tem uporabljamo program za podatkovno analitiko Orange (http://orangedatamining.com) , ki je plod domačega znanja in ki ga razvijamo na Univerzi.
Ključne besede: umetna inteligence, strojno učenje, popestritev učnih ur, podatkovna pismenost, projektno učenje
Abstract
I will use practical examples to show how AI approaches can enrich the delivery of existing curricula in different school subjects. In short educational activities that typically last about an hour, we can use data related to the learning material and explore it with various machine learning and data visualizations. The background to such activities is, of course, learning about artificial intelligence and demonstrating its usefulness. Artificial Intelligence is one of the key technologies of this century and has a significant impact on the development of science, industry, and society. Its benefits, development potential, and implications for societal progress and its pitfalls and dangers make it essential for schoolchildren and students to get familiar with it. At the University of Ljubljana, we are developing educational activities (http://pumice.si) that try to bypass the theoretical details of what are often complex AI algorithms and instead use practical examples from the existing school curriculum to introduce the basic concepts of machine learning and data science. These activities are designed in collaboration with teachers and use our own open and free Orange Data Mining software (http://orangedatamining.com).
Key words: artificial intelligence, machine learning, diversification of classroom activities, data literacy, project-based learning